24 August 2014

Bridesmaid

Assalamualaikum sekalian




Semalam majlis perkahwinan sahabat sekolah aku...rumah kami depan sikit je..serong meyerong gitu...dari awal aku tahu tarikh dia nak buat kenduri aku da plan nak cuti..yelah kawan sekelas depan rumah plak..semestinya nak meraikan hari bahagia dyeorang..turn diri sendiri tak tahu bila..hahahaha..galaksiii!!



Nak tahu dalam dok plan-plan nak apply cuti tu si Zaim ni suruh aku jadi pegapit bini dye..gila hape aku nak terima??!!macam lah aku ni pandai..first time kot malu plak lagik..owhh hati bergelora nak jadi bridesmaid you all :)






Seriously tak berjanji pown gn pengantin nak baju sama kaler..tenkiu Sayangku pilihkan baju ni..hehehe..




Tapi demi kawan,aku gagahkan jugak laa..hahaha..malu sungguh taw dak..tapi kan bukan selalu jadi perhatian orang kan??pandang pengantin mesti terpandang pengapit nya sekali..hihihii..maluuuuuuuu...Lepas berarak sekali bergambar dekat pelamin aku terus makan..lapaq taw..tapi x makan sekali dengan pengantin because of abang Zaim pown sanding jugak..so aku pown memang tak nak makan berprotokol macam tu..







Okayyyy..ready nak berjalan dahhh..





Dalam dok cover-cover berjalan tu nak melantak,yelah kan dah ler pakai kain kembang semangkuk dengan heel lagi mestila kena acah-acah ayu kan tetiba ada plak my favourite member panggil....sape beliauuuuu??jengjengjengggg....







Yehaaaaa..Dapat jugak snap-snap yea... :)








Thank You For coming Ilah..Sangat lama tak jumpa kan..walaupun sekejap sangat bermakna kawan!






Apa-apa pun aku puas hati sebab dapat tunaikan permintaan member sorang ni...Selamat Pengatin Baru Zaim dan Afiqah..semoga berkekalan till jannah...Amiinn..







Sebelum balik snap dulu lah :P




Okaylah,settle jadi bridesmaid walaupun x sepenuhnya..pengalaman jugak tu kan..hahahha..next time boleh laa cuba lagii..hehehe..




Assalamualaikum...




Bye














8 comments:

lizaufa said...

Saya pernah jadi sekali heheh

nora razalli said...

MG xpenah lg jdi pengapit
maluuuuuu ..hikhik :P

nora razalli said...

waaaaa....
MG xpenah lg jdi pngpit ,,,maluuuuu :P

zarul farhana said...

cantinknya pengantin... selamat pengantin baru buat kawn awak.. :)

Ismi Ana said...

Eh eh..mcm pengapit lagi cntik dari pengantin laa.. Ana pernah gak jd pengapit. Pengapit bakal kakak ipar time tuh. Hehe.

amanina nasuha said...

oh yaaa..hehehhe

amanina nasuha said...

memang maluu MG tp redahkan kan aje..hehehhe

Naomie Liocc said...

wah! numi dah 2 kali jadi bridesmaid... :) heheh. memang pengalaman yang best. :) tadi ckp tak lama lgi nak kawen kan? jgn lupe jemput yer..

salam perkenalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...