15 December 2011

Xkenal maka x cinta kan???



Hye semuaaa...esok jumaat then sabtu..sabtu bersamaan 17hb disember 2011..tamat lah praktikal aku bersama kengkawan selama sebulan kt hosp Alor Gajah,Melaka nie..huh!!pejam mata berkelip-kelip da nk abeh...

Rasa cm baru jerk lagik tarik bagasi ramai-ramai naik bas,skang da nk balik semula..balik tue bukan balik untuk seronok-seronok..kena plak hadap "final exam"fuhhh!!berpeluh laaa cam nie..tapi bukan aku jerk,semua laaa kwan-kawan aku..abeh final nnti baru rase luas sikit pandangan...

Rasa sedih plak nk tinggal umh yang "ala-ala zaman P.Ramlee" nie..sebab ape aku cakap cm tue??sebab nya umh nie mmg ad gaya cm P.Ramlee..umah kayu..tapi aku x kisah..sebab da besa..dulu p0wn umh aku cm nie jugakkk..

Tapi mula-mula sampai tue memang dasyat laaa..sebab nya tengok keadaan kawasan rumah nie yang kot0r..pulak tue sunyi..s0,mcm-mcm laa ad dalam kepala nie...da laa sampai malam..pas tue ramai-ramai pakat cari hotel nk tid0..sebab nya x tahan nk teng0k keadaan umh nie..nk tid0???ape tah lagik kan..

Berjalan laaa mengusung beg cari hotel..malang nya xde...da mcm ank terbuang da..tengah-tengah malam plak tue...isshhhh!!!memang kenangan laaa...tapi bila da kemas-kemas baru laaa nmpak cam umh..da suka duduk sini..kwasan nya p0wn tenang jerk...da xnk balik kl daaa..nk duduk jerk sini...:-)))

Tue laah kan,setiap pertemuan pasti ad perpisahan..cm tue laa jgak cm aku gn rumah nie..:-)))

nie laaa umh yg aku dudukk...

tengokk lahh skang da happy kan :-)))






ape-ape p0wn,aku da serasi sgt-sgt gn rumah nie..nk nages lak :-(((




x kenal maka x cinta kan???da kenal???hurrmmm :-)))


#skang time packing bag untuk balik ke sarang#

oke bye:-)))



1 comment:

Anonymous said...

Stuju..!
Xkenal maka xcinta..
Cm aq juga waktu mula2 smpai kt rmh sewa wktu kt kL dlu..
Pnya la kotor..
Dinding bdaki..tndas bocor..
Cermin tngkap pecah..
Bau longkang busuk..
Tp pas dh cuci leh je duduk..
Pas 3 bln duduk,
tpkse tgl kn rmh tu..
N skg dh rndu suasana kt rmh tu blik..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...