21 October 2011

Surprises for me at the age of 20....

Hyep..Assalamualaikum....

Perasaan aku skang sangat-sangat laa seronok.....sebab nyer???sebab nyerr..aku da genap um0r 20 tahun..syukur alhamdulillah tuhan masih panjang kan umur aku...sihat tubuh badan ku..syukur alhamdulillah....

Bilaaa yerk??...semalam..20 0ktober...hmmmmm...aku da tersingkir dri kumpulan belasan tahun daa....skang aku da 20 tahun...suka3!!!!! niat nk jadi lebih matang dari  sebelum nyer...boleh ker?? hurmmm..insya allah....

Thanz pada yang wish..x kira kt pegebo0k ker..hnset ker...kt mna-mna je laaa kn..thanz sesangat oke..semoga kalian semua di berkati hendak nyer..aammiinn.....

kejutan untuk bfday aku kali nie...agak suprise laa kan..*yelaaa..klu da taw x suprise laa nme nyer kan???...masa aku nk balik kg td...tiba-tiba member baek aku...si gadis ini mengeluarkan  satu benda dalam bungkusan plastik...kata nyerr....

diya : einaaa..( nada ala-ala manja )..suprise untuk k0..happy bfday!!!!
aku : terhenti seketika..secara x sengaja aku melangkah kaki ke belakang..( takut )
diya :nie haaa..aku beli untuk k0..sempena bfday k0...makan laaaaa...ngat nk wt suprise dlm bas nnti..tp..blaa..bla..blaaa..then blaa.....
aku : blaa..blaa..bla.........waahhh!!!!terharu nyerr aku!!!!!...tma kasih taw...
diya: sorry taw x de hadiah...

Xcely...aku x kisah ad hadiah ke x...yang penting persahabatan kan..yang penting aku happy ad dengan kawan-kawan..agp0wn semalam kite da melantak kfc sesama kn?? tue p0wn kira hadiah aku gak laaa walaup0wn duit sendirian berhad..hahaaha...

Agp0wn..skang kn kewangan kita x kukuh ag..s0,aku pham tue..tapiii!!!bila korang da kje nnti..aku sure-sure tuntut hadiah dari korang..hahaha....dush!!dush!!!!..lelebih lak..

0ke laaa..aku nk tunjuk ape yang suprise kawan aku wt untuk aku..akan ku ingat selama nya kawan...:-)))) walaup0wn pada korang ia nyer x seberapa tapi bagi aku ia nya adalah sangat berharga dan sangat-sangat di hargai sempena hari kelahiran aku......

kek bersalut coklat..sungguh sedaapp!!!

wajah ketika genap 20 tahun....:=)))


menikmati kek yang sangat-sangat sedappp....

Nie pic semalam....still together...



wiff my frenz..zue..

hari bahagia saya..20 tahun!!!!
Ape-ape p0wn..thanz kawan-kawan..aku sangat menghargai nyer....n pada miss diya..thanz a lot for this cake......muahhhhh!!!!!

Bye..bye..bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...