08 October 2011

Aku ad kembar rupanyer.....

Assalamualaikum...hye ebry0ne..

Aku menaip entry bila ade idea yang terlintas kt kepala aku seperti angin moto lajuuu...xcely aku bosan sesangat..x taw nk wt ape..nk on9 memanjang sampai ke pagi mimpi laaa..sebab nye,p1 da dibawak oleh tuan nyer ke tempat p0sting,s0 wt masa skang aku menagih simpati meminjam b.band kembar aku..thank u twins..

Bercakap sal kembar.aku teringin sangat nk ad kembar..kembar dari darah daging yang same...bkn kembar len mak ayah...aku p0wn x taw nape aku suka kembar..aku suka tengok kembar..sangat-sangat suka..kalau aku ternampak kembar..mesti aku ralit dok memandang..suka nengok keletah dye0rang..kembar nie keturunan kn???dalam family aku xde kembar..belah abah x de..belah mak p0wn x de...best ke ad kembar yerk???

Mase sekolah memang ad kawan kembar..ad 2 sampai kembar 3..haaa..teruja aku!!!ada kembar len jantina...haaha..mulaa laa aku interview kembar-kembar tue..ad yang len muka la,len perangai laa..ad yang x boleh pisah langsung tue..bsa laa tue da nama p0wn kembar kan..

Kt kolej p0wn ad jgak member kembar..kalau perempuan tue aku da biasa laaa..lelaki..aku jadi cm tertarik sangat..kembar laki..masuk kolej p0wn same..kos p0wn same..haaaa..hurmm kembar sejati kot..haahha..

Masa kecik-kecik lagi seronok kan tengok kembar nie..semua nk same..baju laa,kasut laa..semua laaa...alahaiiii....bila besar da berubah kn..nk same kang malu lak..ye laa time tue semua nk up kan..hikhikhik..

Kalau semua benda nk same mcm mne klu memilih pasangan hidup???bahaye tue kalau sama jagkk..hehe...ad kembar,mcm-mcm boleh share..sal life,study..x bosan..ad kawan..hurrmm...

Aku xde kembar tapi mereka kate si dia nie kembar aku..kalu aku cakap dye kembar aku boleh cayer dak??mungkin dalam pic len.real-real len kan..so..x pe laa..aku share jgak laa pic "kembar" aku  nie...huhuhu

nme dye AIN
nie aku...EINA

Kebetulan jerk nie..style yg same...






+++  Dye nie senior kt kolej aku...rmai laa jgak yang tersalah tegur kami" haahah..x dapt rse kembar kandung p0wn..kembar tipu-tipu p0wn jadik lahh..heheh..++++




**xceli ngarut jgakk laa entry aku memalam nie sebab bosan kan...x taw nk wt per..thanz laah pada yang sudi mebaca n menyinggah ke belog saye ini!!.."

oke lahh take care..saayanngg semua nyerrrrrr...

2 comments:

SoLy SoLicious said...

best kn kalo ade jmpe kembar minta yg sama..xsama muka pun xpe lah..heee

amanina nasuha said...

haaa.best sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...