11 September 2011

Unconcious seketika..

Assalamualaikum..salam 1 Malaysia..wah3!!! :-).

kali nie aku nk berentry mengenai "satu entiti" yang telah dijumpai buat kali pertama setelah bertahun-tahun x ku ketemui..hurrrmm betul ke bartahun-tahun??yup..sangat-sangat betul...

"Entiti" tersebut telah aku jumpai di Seremban & Port Dickson a.k.a PD..oke baek lahh..biar aku terus dengan memperkenalkan entiti yang dimaksud kan..ish3!!aku nie x abeh-abeh gn entiti..hahahah..oke back to the topic yarkkk..entiti yang dimaksud kan ialah Norsyafiqah Adenan ..a.k.a pikah a.k.a angah..aku p0wn x taw cm ner dpt pngilan angah tue sdgkan dye ank no 3..heheh.x kisah laa tue..:-)

Dye nie xceli member yang paling rapat mase aku sek..start dri tadika sampai laa darjah 3..then dye kena transfer sbb dye nie ank pegawai..s0..bla..bla..bla...memang rapat sesangat laa aku gn dye sampai aku x kwan gn org len walaup0wn da bnyak kali mak aku pesan "kawan same gn org len gak pikah tue ank pegawai bila-bila mase jerk leh pindah"..tapi aku??cm tue laaa..DEGILLLL!!ignore ape yg mak aku ckp...sampai dye da btul-btul jd pindah.baru nk melalak..da x guna laa weyh!!hahah..sediyyhh gilerr...

Pas tue mule laa sibuk nk kwan gn org len..huhuhuhu..lepas abeh sek xtaw nk cntct cm ner sbb ntah laaa..huhuhu..then skang da ad fb..so terjumpa laa kami..then lagik-lagik...borak punyer borak sampai ckp nk jumpe..aku g la sorg-s0rg ke nogori sembilan tu haa..nk jumpa..cm x cye p0wn ad gak..heheh..x plan sgt p0wn..

Sampai ktm seremban dye dtg ambik..da jumpe depan-depan hug-hug dulu pas tue dye bawak aku g melantak mcD..perrghh bkn selalu aku mcD..aku lyn kfc jerk..hehe..makan x sberapa sgt p0wn..borak jerk lebih..yelahhh da lme x jumpe...gelak-gelak kt situ..huh malu gk org tgok tp wt meng0ng jerk..pas makn entiti nie bawak aku tawaf seremban parade gn terminal 1...jalan-nyer jalan..usha ape-ape yang patut then tggu si boyfie entiti tue dtg...jumpa laa aku dgn boyfie dye...

Pas tue tggu bas nk balik hostel dye..penat memang penat tapi seronok..sampai hostel lak..kenal-kenal gn roomate dye..perrgghh!memang nakal seyhh!! loqlak bkn men ag..nk-nk plak cikema tue...*btul ke nme tue??heheehh..siti gn mira p0wn leh than jgakk...then semalam..(ahad 11/9/2011) aku gerak mula balik kl..dye anta aku kt pd jerk..sib bek mmber dye ad teman..so x cuak sgt laaa...

Oke laahh aku tayang banyak-banyak pic kiteorg yerk..

nie laa kami..

ape yg berubah???

nie laa entiti yang di maksud kan tue...heheh

ehemm..ehemm..describe sndri la yerk..

Haa..cm tue laa kami...trimass bebanyak yerk kt ko sebab tumpangkan aku n sudi spend time gn aku walaup0wn skejap..

Kepada member ko yang loqlak tue kan..:-)...*cikema,mira gn siti..thanz yerk..korg happening l0r...
nnti ad mase kite jumpa ag yerkk..hahahah..

Take care n gud luck kengkawan..miss u all...

p/s:-jgn insomnia ag dah yerk korg2 yang berkenaan..hahaah..

Oke laaa bye.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...