27 September 2011

Bila aku tersenyummm??& hidup mula meghaban!!!

Assalamualaikum all...da lme x menaip dalam belog nie..yelaa..aku bkn laahh seorang blogger mahup0wn #retis yang bijak untuk menyusun kata-kata untuk menarik minat kaum-kaum adam & hawa untuk membaca..just berbelog secara suka-suka...*aiihh!!bnyak lakk UNTUK aku nie..hurrmm paham-paham jerk laa yerk..=)))

oke..untuk memenuhkan list entry aku f0r this september yang bakal beberapa hari jerk lagik nk abeh...aku dengan rajin nyer menaip laaa entry yang ntah hape-hape nie sambil berteman kan teh ais & meggi kari untuk bersahur ( baru nk ganti p0se )...klu korg nk layan..lyan jer laa..klu x nk kn3!!!..nmpak X kt ats tue click jer k..huhuhu..

Bila aku tersenyumm??means aku happy laaa???mybe laaa..*sebenar nye aku x de motif ape p0wn untuk entry nie sje jadik fening-fening lalat...hahahaha..sengal!!!!...

Nie laa wajoh-wajoh aku biler tersenyum......

Yg penting " muka aku adalah tempat pertumbuhan jerawat-jerawat yang x pernah jumpa jalan keluar" see#!!!!!





















Nah ambik!!!termuntah laa tgok pic aku yang p0y0 nie..termuntahhh laaa..hahahah...pic syok sendri aku bersama kengkawan......*motif agi...sje bosan so tayang pic yg sesengal ubi kayu nie..hahaah..jgan marahh!!!!

=))))..k laa nk tdo..

Label :Entry menghaban x tentu hala oleh manusia yang mo0d jiwa kacau bilau...

o0ke3..daaa...take care all...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...