26 August 2011

26 Ramadhan...Terima kasih kawan!!!


Assalamualaikum..hyep =)))))...

Da kul 1 lebih..bru separuh perjalanan menyiapkan assgmnt..td tolong mak pasang langsir..*saje nk mention..dush3!!!..ryer-ryer p0wn ad assgmnt gak..adoii..zzzzzz..hahahah...

Oke laahh beralih ke tajuk asal yerk sebelum aku melalut ke sungai pahang...hari nie da 27 ramadhan..means da 27 hari kiter berpuasa kan??*angguk pale tanda setuju..ceepaatt!!!!!!!..hahahah..mkne nyer smalam 26 ramadhan kn???hurrmm peristiwa mungkin aku ingat wt seketika dan selamanya..insya allah...iaitu peristiwa 26 ramadhan..nk taw kenapa????..oke scroll bawah lagi yerk...


Aku balik kg sebab nk sambut rye laa kan..so nek bas kul 4ptg ..parents call suh ambik tket awl skit sbb nnti x kelam kabut nk buke pose..tp da "terbeli"..so teruskan je laaa..then bla...bla..blaa.....n blaaaa...

Destinasi yang aku ingin tuju da sampai..tp aku pelik nape bas nie masuk sini x masuk jalan yg sepatut nyer.???memang pelik sesangat laa time tue..nk tnyer sper x kenal mengenal kan..so trus diam dlam bas sampai bas berhenti..dan tgok!!!owwhhh bas sten baru ker kt sini..baru taw..yelaa da lme kot x balik kg..x taw laaa...xcely tue sementara jer bas sten kt situ...

Trun jerk bas..jam da kul 6 lebih..mkna nyer waktu berbuka da nk masuk..aku???aku terpingga-pingga cm rusa masuk kg..x taw nk tuju kt  mne..seolah-olah mcm "org bandar sgt"..makanan satu ape p0wn xde..parents da memang ckp nk ambik aku pas berbuke..s0 terima je laa kn..salah sendiri..huhuhu...

Nk pergi bazar??boleh tp barang-barang aku nie spe yang tgok kan..bnyk barang berharga dlm beg nie..adoii..resah!!sungguh resah!!..org tgok aku cm aku nie pelik sgt..*mybe perasaan aku jer kot...nk wt per p0wn x taw..last-last dpt idea..mangsa aku da dpt..org nyerrrrrrrrrrrrrrrr.....

Aku terus call dye..dan-dan lak dye tdo..argghh!!aku perlukan pertolongan kau..aku paksa dye dtg..aku bla..bla..blaa..gn dye..suh gk dye dtg..dan akhir nyerr..dye dtg..huhuhu..dtg gk teman aku..wahahah..tma kasih kawan..dye p0wn x berbuke jgak..pas minum air kite0rg carik kedai konon nyerr nk makan laaa..memang laa x jumpe kan..da sah-sah penuh kedai..usha-usha kfc..lagi penuh..so dengan perut yang agk berkocak-kocak..patah balik g kt bas sten td...huhuhu..seeddiiihhh!!!!!

Last-last nasi x dpt,kfc x dpt..cma dpt laa aku mkn ape yg ada..aku sponsor air kotak jer kt mmber aku..hahha...aku belanje tue iwan!!!hehehe..duk laa sampai ayh aku dtg..pas tue member sorg ag teman..
( merangkap kakak angkat aku..) s0..x laa selenger sgt sorg-sorg kt situ kn..

Ape-ape p0wn aku bangga laa dpt kawan cm korg berdua..tolong kawan time ssh kan..hurrmm terharu sangat..* aku x tipu oke...hahaah..so lepas nie jgn serik ag nk tolong aku taw...=)))..bkn senang kan nk dpt kawan cm tue..nk tolong time ssh...nk-nk lak da nk dekat waktu berbuke p0se..adoii sampai skarang laa terharu aku tue x hilang ag..bangga sgt dpt kwan cm tue..hikhikhikhikhik...

Aku x kn lupa kan jasa korg tue oke..huhuhu..the best member's..peerrghh!!!heheeh..

Oke skang scroll bwah lagik..aku nk perkenalkan mereka-mereka yang dimaksud kan...hehehhe


fokus pad normal pic oke..
nme dye iwan..=)))

abaikan yang sebelah tue..huhuhu..
aku panggil dye..k.syena..


Haaa..mereka nie lah yang menolong aku..saje nk story dlm nie..x slah kn..sorry yerk aku curik pic korg..
Oke laaa..selamat hari rye semua..=)))




2 comments:

ZWAN SABRI said...

naseb ebk dapat kawan macam depa dorang yang sanggup korbankan makan berbuka depa.. klaw x, mesti nina sorang2 kan... HEHE


MySuaraBlog: Golongan Apakah Kita?

amanina nasuha said...

hehehhe..taw x pa zwan..beruntunglaahh dpt mmber cm 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...