24 July 2011

welc0me t0 my bel0g....

Assalamualaikum...hye sayang-sayang sekalian..=))))..

Kali nie aku nk menghupdate entry sal f0ll0wer...f0ll0wer yang ke 200..=))) alaa baru 200 jer k0t..da nk kecoh wt entry...bkn ape sebagai tanda penghargaan kepada mereka-mereka yang f0ll0w bel0g aku yang x seberapa nie...thanz a l0t k...

untuk kali ke nie plak,aku nk wish congrats t0 cik Firdaus sebb anda mangsa terpilih menjadi f0ll0wer aku yang ke 200.. *mcm laa hebat sgt bel0g aku nie kn???biar laaahhh..hahahah..

s0rry laa sebb x de ape yang nk di berikan sbgai tanda penghargaan cuma entry nie sje k0t...aku mmg x kreatif nk wt bnda-bnda yang cntik-cntik nie....


j0m laa terjah belog cik firdaus nie...heheheh..tma ksih gk pda f0llwer yang len-len ok..=)))))

1 comment:

Efa said...

Tahniah..dah 200 dah..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...