01 May 2011

bertukar jantina???

Assalamualaikum...sda td0 ke??aku bru bgun jerk..hahahha...td td0 keletihan..x taw laaa aku wt per...hahaha..2 laaa 0rg len td0 aku jga,org jga aku td0...errmmm da lumrah kehidupan k0t...sedihhhh:-(...s0k da nk blik kl...x puas cuti laaa....tp nk wt cm ner kn..klu kolej 2 my dad yg pnyer..haaaaa...2 mmg wt hal laaa kan..hissssshhh berangan lebih....tggu turn nk pergi praktikal..x taw laa dpt kt mne plak...terima je laaa mna-mna p0wn..^_^...

skang nie aku nk story ckit sal sketch yang aku kna wt last week...hahahah..the story ab0ut "Rapunzel"masih ngat kah dgn cerita2 tersebut????aku memegang watak sebagai "man"..iaitu bapak kepada rapunzel....hahahahah..jd ke????jd laaa k0t...da laa gr0up aku present mula-mula..mmg terketar-ketar laa masing-masing...nk terkeluar urat kentut 2..hahahhaahah..dupdapdupdap...nk luruh jntung ni  haaaa.....
dengan backgr0und lagu s0ley-soley tue..pecah perut laa audiens 2..eerrmmmm...cm ner 2???cm 2 laaaa..heheheh...dalam 2 berlak0n tue plak...aku terlupa skrip..arrggghhh sda!!!!msti hancur pnyer....tp nasib bek ad yang c0ver...jd x nmpak sgt laaa...hehheh...s0 far..alhamdulillah sir puji gr0up kter0g...x sia-sia usaha selama nie..da laa last-last minit wt....ad gk hasil nyer...syukur alhamdulillah

ok laaa stop dulu...thanz for the reading erk..bye...

belakang tabir..

cover misai nk jatuh..heheh

bersama rapunzel masa kecik..

man & wife..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...