27 April 2011

ohh tidak!!hanyalah khyalan semata-mata..

Assalamualaikum..hye pe kab0r weh deme???haaa loghat phg gitu laaa..hehehe...ok laaa...sebenarnya aku  nie baru blik dru umh kwan aku wt sketch..es0k da kna present dlm klas...nk taw aku jd aper??aku jd ayah Rapunzel...heheheh..boleh ke id0k nie??heeerrmmm aku try laaa yerk..klu mnjadi tue 0k laa kn..klu x jadi tue..hahahah je laaaa....errmmm tp tue bkan tjuk yang aku nk entry sebenar nye..aku nk cter ckit sal peristiwa semalam...haaaa..let g0!!!!
Semalam kn aku ad wt entry yg aku nie nk jdi cm blogger2 lain kn???x ngat da ker??cer tgok kt dlm dunia aku kt bwah tue..ad kn???haaa klu x bca ag,bca laaa dlu..heheh..ngada2 plak...pnya laaa semangat dgan blog nie  aku x sangka aku nie da rmai sgt foll0wers....cpt nyerr resp0nds blogger2 nie kt aku????dgn senyuman yg smpai ke luar telinga aku happy sgt2 laaaa...eh btul  nie blog aku????aku dpt foll0wer dlam 120 mula-mula..then bertambh lg jd 800...w0w!!!!diluar jangkaan aku 2???aku mmg x sangka.....smpai skang aku x percaye...smpai kt klass aku terpikir2 tntg bl0g tue..btul ker???x sabar nk 0nline mlm nie...
rupe-rupe nyer...aku hanyalah bermimpi...:-( sedih sungguh...hancur harapan aku:-( very2 sad...tp x pe laaa...ad kwan ckp kna wt isu menarik..bru laaa rmai nk join blog kte nie..ad plak kta kna sabar...ye laa kwan2..aku sabar...hehee...
skang aku da boleh trima hakikat aku kna berusaha ntuk up kn blog aku nie..heheehheh..
ok laaa..tq for the reading k..bye..
Assalamualaikum...night.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...