25 June 2012

Penangan "LJM"


Hye u aLL..fuhhh!! hari ini dan hari-hari seterusnya,aku boleh menarik nafas lega sepuas-puasnya..sebabnya aku da berjaya LULUS dalam exam kementerian LJM ( Lembaga Jururawat Malaysia )..tahniah untuk diri sendiri.o0o0ppss!! tahniah jugak untuk kengkawan sekelas dan kelas-kelas lain yang 100% lulus..cuma ada beberapa orang saja yang tersangkut..xpe,next time try your best oke friend's..

Kalau nak tahu lah kan,nak-nak dekat exam LJM tuh,hati nie berdebar-debar..takut..mcm-mcm fikir dalam kepala nie,"emmm boleh ker aku nie lulus LJM nnti?? "huiishhh aku x nak lah kena repeat,duit lagi w0oiiii..sian mak abah aku.." yelah bukan aku jelah kan yang fikir mcm-mcm,member-member laen p0wn sama jugak..nak-nak pulak masa trial aku failed 5 set kot dari 15 set ...masa tuh,mengeluh p0wn ada...

Bila tiba hari exam yang sebenar,2983..no bertuah aku..mcm-mcm ngat pesanan mak abah,sedara mara,lect-lect,member-member..alhamdulillah tuhan permudahkan aku untuk jawab tapi was-was lagi sebab confius dengan jawapan...biasalah exam...habis jerk exam,merdeka laa sekejap..

Then masuk 2 minggu merdeka,buka fb status dri member,ckp result da keluar!! arrrgghhh!!da x tenteram duduk,ad pulak yang p0st sesapa yang failed lect akan call dulu..makk aihhh... lagi lah nyer!!!!!!!..nk tidur nie x boleh..da berapa kali mimpi aku nie lulus,pas tuh gagal pulak..lagi lah berdebor..rasa nk gugur jantung semua...malam last tidur sebelum result keluar,tidur pkul 5 pagi..hambekk kau!!..takut punya pasal....ngat pesan mak " bnyak kan buat solat hajat,solat jgn tinggal" yea aku ingat pesan mak..then pas tuh pkul 5 baru tdur dgn nyenyak,da x fikir aku nie mungkin lect akan call esok pg..

25/6/2012 jam 8 ++ am..msg from Yasmin " Amanina ...kita semua lulus".. aku tgok hndset mamai-mamai..hah?? terus call yasmin..then bla bla bla..yeaahhhh sgt bangga..terus x tdo da..cari mak kt belakang rumah cakap "maaaakkk adik lulus exam LJM!!!" mak suka & ckp syukur lah..

Pas tuh terus bka fb..yeahh btul 5A & 5B lulus 100%..status dri lect incharge p0wn membuktikan lagi..

Buka jerk fb,bagai-bagai p0st dari member-member..semua pasal LJM..penuh..x terkecuali aku..hahhaa..suka sangat kan..sampai merapu-rapu da...banyk sangat p0st tntg LJM nie....nie salah satu status yg merapu..yelah terlalu seronok... =))

see...hahaha..




nie antara wishes dri kengkawan...


Hermm ini semua penangan kelulusan LJM..oke lah 91% batch kita kan..s0 lepas nie semua da membuka langkah masing-masing mencari kerja dan penting nk bayar PTPTN tuh..heheh..pada memember yang da mula kerja,tahniah..n kerja elok-elok yea..pada yang  mula nk cari kerja,teruskan..*termasuk aku..hehehe..ramai lah staff nurse & male nurse lepas nie...hehehe,berjuang untuk dptkan kerja pulak...=))

Btw gud luck untuk kita semua dan c0ngrates..ini hadiah untuk kita kepada mak ayah,lecturer-lecturer juga untuk diri kita sendiri yang selama 3 tahun da berjuang..inilah hasil nya kengkawan..s0 malam nie tidur lah dengan lena yawwww...hehehe..

Oke lah cukup lah..sangat panjang ngomel-ngomel aku nie..yelah terlebih seronok..hehee,bye..

Tengs sudi menghabiskan perenggan entry kali ini =))

ASSALAMUALAIKUM..


yAho0o0o0!!!!!!!


5 comments:

Nur said...

eh sbenarnya juz nak tye, kenapa minat sungguh dgn kecomelan belalang ? :P

amanina nasuha said...

mr emperoro : =))

Indah Mulya said...

wah, tahniah dear! mesti rs hepi gle kan? hehe..best3 ^^

masyi said...

follow sini keyh

amanina nasuha said...

indah : thanz..seronok sesangat :-))

masyifadz : done

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...