14 April 2012

Apabila kenangan itu menjadi yang terindah..




Happy saturday all...semoga hari ini lebih baik dari semalam..dan jadikan hari semalam sebagai pengajaran dan kenangan untuk semua..=))

2/4/2012..jam 9 mlm..mr.s datang jitra jumpa aku..yelakan ,bukan selalu nk jumpa cam orang lain..da alang-alang aku ad dekat kedah tu,ambik peluang laa kan..hhehh..aku bawa teman seperjuangan yang sudi menemani aku...siapa lagi kalua bukan mereka nie..heheh..


Zira & Diya

Terima kasih kawan sebab sudi menemani aku jumpa kekasih hati..heheh..

Aktiviti kami mlam tue xde yang menarik p0wn..just jalan-jalan & mengisi perut yang kelaparan..lepas da kenyang jalan-jalan kt upt0wn al0r star,tengok barang-barang..owwhh cm nie rupanya upt0wn alor star,x cam upt0wn danau kota..hehhe..biasa la cik kak,laen tmpat,laen laa cara nya kan..

Lepas makan kekasih hati tanya nk pergi mana,then dengan sepantas kilat aku cakap nk pergi dataran..da pergi dataran tuh,apa lagi p0sing sepuas-puas nya laakan..nak plak dapat kawan yang gila bergambar..macam-macam p0sing laaa kan...


nie aku gn Zira...datang-datang trus snap...

Banyak kalau nk tunjuk tapi tunjuk yang mana ad je laa..nanti meluat plak kan..heheh..nie plak turn aku & kekasih hati..hihi..nak laa  jugakk kan sebagai kenangan..ad juga yang tangkap curi-curi...pandai kawan aku nie..tapi kekasih hati aku nie bukan suka snap gambar...


tengok lah tu malu sangat...



hermm malu lagik dye..

Akhirnya dapat jugak gambar sesama itu pun sebab nak jaga hati aku..


nie pic dekat Istana Anak Bukit..

Itu jelah yang pic yang tunjuk...x kisah lah nk kutuk ker hape kan..kalau ada yang nk tengok ag pic kami nie,disini laahhhh..HERE 

Kepada kekasih hati,Mohd Syafik Izuwan ..terima kasih untuk segalanya..sekarang aku da dekat Penang..susuah da nk jumpa kan...tapi x pelah..walaupun x selalu kita b0leh jumpa,akan aku jadikan hari-hari itu yang terindah untuk hidup aku..lain kali ad masa kita jumpa lagi yerk..

Kepada kawan aku juga..Nazira & Nadiya terima kasih sebab mengindah kan hari-hari kami..hihi..kepada mak & abah..terima kasih sebab bagi adik kuar gn mr.s .....

Okelah..terima kasih semua nya...ikhlas dari se0rang insan yang blurrr


Amanina Nasuha

# Terima kasih sudi baca entry merapu aku..wassalam..










1 comment:

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...