06 August 2011

Hilang sahabat ker???

Assalamualaikum......



Kali nie aku nk berentry tntg kehilangan se0rg sahabat..yer!! memang sahabat...sahabat aku dari kecik..segalanya bermula dari zaman dulu..ala zaman kebudak-budakkan....tp skang  masing-masing da besar kn..bak kata 0rg tua,da remaja..luas mata memandang..s0,nk tegur p0wn agk malu-malu..klu dulu bkan maen lagi berkawan nya kn..huuurrmm...skang kami berkawan hanya di fb jerk..

Alkisah nya..ceewwaahhh!!!..btul laa k0t kata sesetengah org kn,klu berkapel nie,mesti hilang kawan..x la mesti tp selalu berlaku.. betul x???cm tue laa yang terjadi kt aku skang..hilang kawan sebab kpel..tp bkn aku yang kpel tue..aku da single skang 0ke!!!..waah pr0mote lak..

0hh kawan.....,
Aku xslah kn ko la kawan..bkn slah ko p0wn..mgkin ad sebab kpel ko wt cm nie k0t..bsa laa tue...ad sebab kenapa die BL0CK aku dri friends fb ko..mgkin juga ko rasa bersalah kot dgn aku..*mungkin laa..i'm not sure...mula-mula aku agk sedih gk kn sebab kpel kn kita jd cm nie...tp biar laahh..

Ko nk add aku semula kan??x perlu laa k0t..biar laa dulu..wt sementara..."kita x pyah laa berkawan"..memang ko ckp ko xnk hilg kwan sbb kpel kn??ko gn aku knal dri kecik ag kn???? memang..memang sgt-sgt...tue masa dulu..skang???aku sendiri p0wn x taw..

X taw laa mcm mne nnti kn klu kita tiba-tiba bertemu???yela kn nk raya..huurrmm.....

Percaya laa..setiap yang berlaku pasti ad hikmah nya kn???ad laa hikmah nya tue kawan..mungkin kita x nampak lagi...apa yang b0leh aku ckp..*walaup0wn k0 x bca entry nie..------->>> aku harap ko happy dgn kpel ko tue yerk...

Aku x ad dendam ape p0wn gn ko..salh kan ko p0wn x..percaya laa..ad laa sebab nya jadi cm nie...ape-ape p0wn jadi kita tetap kawan yerk..kawan untuk selamanya...aaammiinnn..sama-sama laa kita doa yerk...

*Janganlah kita  putus sahabat disebabkan perkara -perkara yang x sepatutnya..*

Bye..chawwww....

kita yang nie...







ATAU






yang nie????


1 comment:

nuranne said...

It's her loss, not you. Just let it be ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...