19 May 2011

Syukur Alhamdulillah...

Assalamualaikum..hari nie tarikh yang mungkin aku akan ingat sampai bila-bila..
tarikh:19 mei 2011
jam: 6-10 ptg 
tempat :depan bank Cimb Dungun,Terengganu..


Kejadian dan peristiwa yang aku rasa aku akan pahat dengan penukul dengan paku payung,segala paku yang ada dalam kepala dan ingatan aku..insya allah sampai bila-bila...

Kejadian nie berlaku selepas aku dan kawan-kwan keluar daripada bank tue nk ambik duit..tujuan nya sebab nk pergi pasar malam...tp tue la kn da tertulis aku nie menjadi mangsa dalm kejadian tersebut..aku di rempuh oleh sebuah moto yang aku x perasan langsung jenis ape,yg bawak tue mesti laa aku x knal kn..aku bkn nya permant kt dungun nie..

Lepas kuar dari bank tue,dalam duk berjaga-jaga nie..semua alert gn kereta moto...tp da moto tue bawak laju...aku jadi mngsa.....tp aku redha dgn ketentuan tuhan..aku di layang dengan angin moto yg kuat dan terus terheret dan kepala dan badan aku terentak atas jalan..aduuiiihh...sakit sgt rasa nya,...kepala tue...

Nsib baik ad kwan-kawan yang tolong dan org awam yg bwak aku g hosp...tma kasih bnyak-bnyak..hanya tuhan dapat balas jasa & budi baik kalian...aku cuma bengkak kaki,tulang pinggul sakit skit...luka kaki gn siku..tp syukur aku x teruk sgt...

Tp tuhan jer yg taw keadaan aku masa tue....tp sekarang da ok skit..cuma nk berjalan x boleh nk lurus sgt...

Terima kasih tuhan kerana telah menyelamat kn nyawa aku..syukur alhamdulillah...

Sekian..:-(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...