26 May 2011

Lagi semangat nk berbloging!!!!

                                                            Assalamualaikum...

Kali nie nk entry skit tentang keterujaan dan keseronokan aku dgn blog yg da bertukar wajah nie..tp skit jerk laaa x bnyak p0wn..hehehe..

0k-ok..start yerk...hari tue masa dok asyik review blog blogger lain tiba-tiba ad terkeluar header blog aku..eh nie aku pnya an...tp ape cter sebenar nya????sabotaj blog aku ker aper???dgan perasaan ingin tahu yg agk maksima terus buka blog tue...bila bkak-bkak tue...mmg sah nie header aku...dgn title "kisah mak belalang"..nk baca KLIK sini yerk..

Tp kenapa???baca punyer baca..bl0gger 2 skodeng blog aku tp x taw laa dri mana dpt header nie...then dye menstory kn laa kisah aku berbeloging..heheeh..rasa bangga p0wn ad jgak laaa sebab ad yg nk dtg blog aku..heheh

Ape-ape p0wn thanz yerk kt holaulala kerana baek hati menjengok ke bl0g belalang nie..heheh..thanz sgt-sgt yerk...

Terasa nk bace lg laa ENTRY nie...heheh...keterujaan masih lg x hilang..."ceh p0y0 jerk,ah biarlahhh"

thanz kt sei keinchi sbb wt kn header nie yerk..hhehe...

Ok laa..see again...bye Assalamualaikum..

2 comments:

Amirah Marliza said...

hehe thanx. Biase je entry tu, hee~ baca la berkali-kali pon tak pe:))

amanina nasuha said...

hehehe....wlc0me....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...