26 April 2011

sy mahu jd seperti bl0gger lain..:-( rmai f0ll0wers....

Assalamualaikum..hye..wt per???da lama x update blog nie...baru seminggu abeh final exam..bnyak kn td0 je laaa...hahahha...x da laaa..agp0wn x taw nk entry sal ape..haaaaa..........smbil memandang mentol di atas kepala..hahahahah...nk cter tntang blog laaaa....
Sebenar nya kn aku nie da kemaruk gn blog...sbb nya abah aku yang ajar...tp bkan ajar ntuk wt bl0g yg x el0k...tg0k "beliau" 0n9 mcm best jerk..agp0wn tgok mmber2 fb update blog..lg laaa jd teruja gn blog nie...s0..aku decide nk wt gk laaa blog..mna taw ntah2 jadi cm blogger lain..aku xplore semua bl0ger2 yang best2..mmg syok..dgan kayu pnya idea sal blog, aku wt sndri...mula-mula 2 f0ll0wer,then8..pas 2 aku bka bl0g yg twarkan tntg header2 yg cntik..aku j0in laaa bl0gger 2..aku snggup abeh kn masa dgan blog jer.. tp kna byar..tp cm na???nk ke aku wt??aku p0wn dgan sedih nya smbil menangis kuar hingus ckp"x pela"kt blogger 2..tp dgan baik hati nya..die tl0ng aku wt kn...s0 jd cm skang laaa...hheheh..folower da agk rmai laaa wlaup0wn x cm bl0ger2 lain..beribu2...pda aku skarang blog aku da cntik skit la dri dulu2..heheheh:-)tp aku nk wt orang lain mnat gn blog aku cm na???aku x pndai sngat nk berkata2 nie..hehehe...aku slalu xplore bloger2 lain nak tgok die0rg pnya cara..tp bkan nk tiru 0k!!hehehe..kdg2 sedih gk..alaaa 2 p0wn nk sedih eina nie....2 laaa skang aku da gla gn blog...
*klu ad sper2 nk bg tips nk tarikh mnat blogger lain j0in blog aku nie bagi laaa...:-(
k byee..:-( smbil melambai lambai tgn dgan sedih nyer.....


3 comments:

hafiz said...

issue kene menarik..
baru orang tertarik..
hehehe

ecadwinkyasha said...

sabar...tak lama tu ramai la follower.macam I ne,nak dekat setahun da blogging,follower tak sampai 1k pun,orang lain almost 1k dah :(

rajinkan menulis,,,rajinkan berBW..insyallah.ada pulangannya :))

amanina nasuha said...

hafiz:i will d0 it...
ecad:hehheeheh.....0k2...thanz ye all..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...